Ta chansen och följ upp någon av våra duktiga USM-löpare och hjälp dem att vässa sin orienteringsteknik nu på torsdag. Det blir ett fint träningstillfälle som arrangeras av Surahammar. Anmäl via Eventor, välj klubbtävling så kommer träningen upp. Skriv in här också isåfall så att jag vet om jag kan räkna med just Dig;)! Jag lägger in uppföljningsparen här imorgon kväll, så anmäl dig direkt! Tusen tack på förhand!!! Karin - USM-samordnare
Uppföljare önskas till USM-träningen på torsdag!
Magnus La kan köra uppföljning.
Hanna S kan köra utan uppföljare eller vara uppföljare till någon som springer väääääääääldigt långsamt. :)
Hanna S behöver ingen uppföljare eller kan vara uppföljare till någon som springer väääääldigt långsamt. :)
Ulf kan följa upp någon som springer i min fart=sakta
Babbe räknar med att följa upp. Kan köra den ena på uppvägen och byta på nervägen.
Jag kan följa upp /Christoffer
Stefan kan följa upp... någon vars tempo jag fixar, har fortfarande inte fått ner pulsen sen förra gången:-)
Henrik ville helst köra teknikträning själv, men eftersom träningen verkar vara upplagd som "parallellslalomstafett" kanske lämpliga par kan skapas med t.ex. någon H16 och Henrik som kör loppet parallellt och sedan går igenom efteråt. Finns säkert flera sådana par så behöver man inte köra traditionell uppföljning på alla.