Glömde anmäla mig till stafetten, någon som behöver en reserv ?
ROOTHAN
Enligt UK/Babbe skulle han sätta ihop oss två äldre gentlemän i H21 och du skulle springa första. Har dock inte sett några laguppställningar på Eventor eller på UK sidan. Hoppas nu bara det inte är tallhed med gropar...
Enligt vad jag hörde på VPT igår så är Daniel Björnberg skadad så det blir även en vakans i det laget med Robert Palm.
Roothan kör ihop med Ulf H. Roothan på första. Väntar medvetet med att lägga in laguppställning eftersom det kommer at bli ändringar. alla som är borttagna från anmälningslistan är med i ett lag. Eva P skulle eventuellt ställa upp som partner till sin man./BABBE
Nu är alla laguppställningar inlämnade. Eventuella återbud. Fixa ny lagkompis själv och meddela sen mig.
Dagtid på 070-555 28 60
Kväll på 021-301286 eller 070-629 71 53/BABBE
Eva är lite osäker på sin vad och står gärna över sprintstafetten, så om någon vill springa med mig blir jag glad, //Robert
Inger osäker. Lätt ont i halsen idag. Du kan ha en ny kompis Robert. Vi kör en avstämning och pusslar ihop lagen på plats imorgon. Finns fler som kommer att vara kvar och kan fylla upp några luckor./BABBE
Maja Holmgren är anmäld tillsammans med Ida Larsson. Tyvärr är Ida sjuk. Om det blir ytterligare sjukdomsfall i andra lag så springer Maja gärna ihop med någon annan. /Kristina