Den 19 så ska vi provlöpa lite banor inför hösten Arosträff. Vi kan inte vara för många. Ca. 20-25 st. Träningen vänder sig i första hand till 15 och uppåt. 13-14 kan vara med om de vill, men då får man inte springa höstens Arosträff. Tomas Vestman kör ut ett antal banor i lämpliga längder. Samling Orientalen torsdag den 19/5 kl.17.30. Anmälan till aktiviteten genom att svara på detta inlägg. Först till kvarn. Kan bli så att vid många anmälda så har 15-20 åringar förtur/BABBE
Henrik, Fredrik och Ulf H anmäler sig.
Hanna o Babbe
Torsdagen den 19e kör GVG kurvbilds träning från orientalen kl17:45 (en repris från förra året) Vill man vara med på den så går det bra, antingen springa själv eller följa upp någon nybörjare. sms mig så kör jag ut extra kartor Tränarna GVG genom Robert 070-399 86 03
Sixten.
Pontus Lindgren önskar deltaga.
Inger följer med som uppföljare
ElinD vill springa
Johanna Breivold vill springa
Klara Berglund
Elsa vill springa
Alva vill springa
Nallgård anmäler Erik, Elin och Tore
Eva o Per Wadman vill hänga med om vi får
Andreas N anmäler sig.
Sandra N hänger på.
Hanna S tar tillbaks sin anmälan.
Just nu är vi 20 som vill köra denna träning.
Plats för ca. 5 till. Ni kommer att få springa i ett delvis tidigare ej karterat område.
Om Ulf, Inger, Wadmans, Nallgårds och Näslunds kommer med bil får vi ihop transporterna.
BABBE
Då har vi plats för totalt 25 st. 5 i varje bil om det kniper. Glöm ej överdrag, vätska samt gärna nått att tugga på efter loppet.
Jag har inte bil, kommer direkt från jobbet och hoppas att hinna till kl. 17.30 Inger
Tomas V ska med och jag hoppas han har bil. Vi får ihop det på 4 bilar. Kommer också direkt från jobbet. 2 banor 6,7 och 5.2.