Bo här under O-ringen?
Till minne av Lars-Ove ”Loket” Karlsson, min svärfar och min sons farfar, vill jag erbjuda just hans klubbkamrater, att hyra vårt hus under O-ringen.
Huset ligger i Fliseryd, 2,5 mil från Oskarshamn. Det är 248m2 och rymmer flera familjer. Tomten är stor och gränsar till Emån. Det finns altan, veranda och två bad-rum. Övriga rum beskrivs nedan. Bredband finns.
Fliseryd har en välsorterad ICA Nära, gym, härliga strövområden och lekpark. Man kan fiska i Emån och spela golf en bit härifrån. Det finns crossbana, skytteklubb och stor fotbollsplan och vi har en fullstor idrottshall.
Har hund så du bör inte vara allergisk, men får gärna ha med dig egna husdjur. Helt flexibel med vistelsedatum, utifrån önskemål. Det är ca en timme att åka till både Kalmar, Öland och Astrid Lindgrens värld. Flera glasbruk ligger på avstånd för dagsutflykter så lite extra tid i Småland kan rekommenderas, före/efter tävlandet.
Jag vill gärna veta så snart som möjligt om det finns intresse, då jag annars lägger ut huset till offentlig bokning. Det vore roligt om det blev just er klubb som bodde här. Välkomna att höra av er till mig på debbieweiborn71@gmail.com
Varma hälsningar Debbie Weiborn
- Sovrum med dubbelsäng/ två enkel-sängar
- Sovrum med dubbelsäng /två enkel-sängar
- Matsal med långbord och soffhörna
- Kök
Övervåning
- Sovrum med bäddsoffa 130cm bred och våningssäng
- sovrum med dubbelsäng samt vånings-säng
- TV-rum
- Sovrum med våningssäng /dubbelsäng
- Sovrum med dubbelsäng
600:- per natt och rum, eller klumpsumma för hela huset och niPris delar själva upp sinsemellan.
Exempel; 10 dagar = 36 000:-. Vill ni stanna 14 dgr kan jag ge rabatt så det blir 45 000:- totalt för 2 veckor.