Hej! Lite sent kommer här en inbjudan till extraträning på OK Enens karta från i söndags. Samling: Orientalen 10.00 för att packa in oss i bilar. Eller vid målet, norr om Enköpings regemente ca 10.30: https://www.hitta.se/kartan/partner?s=04f95cd1 Träningen är i första hand för ungdomarna 9-16 år, men andra kan också hänga på. Min plan är att de ungdomar som vill, kan ta träningen som en träningstävling och kanske jämföra sträcktider med OK Enens tävling. Ta med SI-pinne om vi skulle hinna få ut enheter. Jag och ev någon mer ledare springer iväg några minuter innan och hänger ut kontrollerna. Sen kan vi hjälpas åt lite att ta in kontroller efteråt. Anmäl senast lördag 15.00 om ni kommer, samt önskemål om bana. Preliminärt kommer dessa banor finnas: HD10, HD12, HD14, H16, D16, samt Långa (ca 4,5-5 km) OBS! Jag vill absolut inte att ungdomarna "tjuvtittar" på OK Enens Livelox från i söndags, för då blir en del av teknikmomentet förstört. Mvh/Johan Sundén, ungdomsledare jfsunden@gmail.com