I junior- och seniorgruppens budget och planering har vi tänkt att delta på Blodomloppet i Västerås. Kravet är att löparna springer med klubbens kläder och deltar på picknicken efter loppet. Vi ska se till att vi får ihop lag så att vi får picknickpåse efter loppet. Ni som vill delta anmäler er här senast 15 augusti och ska ange följande: Namn Klass 5 eller 10 km E-post adress Födelseår Storlek på t-shirt Blodgivare ja/nej Vi kommer sedan att skicka in en gruppanmälan. /Johan A
Maja Ahlström 5km ahlstrom@aol.se 2004 xs Nej
Sixten Slagbrand 10km slagbrand.sixten@gmail.com 2004 L Nej
Lucas 10 km
(Jag behöver att bli medlem på VSOK). Elmar Montero Cárceles 10 km elmar-orientacion@hotmail.com 1996 S Nej
Freja Ivermark 10 km Freja.nogger@gmail.com 2009 Xs dam t-shirt Nej
Nu har vi anmält ett Västerås SOK lag. Då vi inte fick ihop tillräckligt med juniorer och seniorer så har Freja, David + Hanna Thapper gå in i ovanstående lag. Lucas lämnade återbud då några av juniorgrabbarna ska på träningsläger i Idre.
Jag har redan hämtat Frejas nummerlapp (och t-shirt). Så det ska saknas i lagkuvertet. /Maria
Elmar kunde inte hämta ut VSOK laget kuvert. Någon hade redan hämtat ut det? Vem?
Nu har jag hämtat nummerlappar och tröjor till Maja, Sixten, Hanna, David och Elmar /Malena