Hej! Jag och Fredrik tänkte köra ett långpass i outforskade marker runt lillhärad på söndag. Vore kul med lite sällskap så svara på detta inlägg om ni är intresserade att hänga på så jag vet om jag behöver skriva ut fler kartor. Återkommer med samlingsplats om det är någon intresserad.
Mvh Henrik H
Glömde skriva att vi tänkte springa ungefär 100-120 min. Kartan är förresten rätt ny och innehåller knappt något grönområde. Banan går att korta av på flera ställen. Tänkte starta vid ungefär 10:00 för att hinna se skidorna / Henrik H
Hej
August, Mikael och Annika vill gärna springa dock lite kortare bana för Annika och Mikael. / Annika
Kul att det var några intresserade. Tänkte starta vid media markt för att det är enklast att parkera där men banan går inte in på Turbokartan utan går direkt bort till lillhäradsdelen. Samling vid c:a 10:00 där. /Henrik
Jag hänger också gärna på om det går bra. /Alva O
JOB och Doran hänger på, det blir ett kortare alternativ för oss.
Jag kommer också gärna. Finns det ännu en karta för mig?
Det gör det! För att tydliggöra den flummiga informationen om samlingen så är det samling vid media markt 10:00 på parkeringen. /Henrik
Sixten, Lena och Stefan kommer och hoppas att det finns nån karta åt oss också, annars hänger vi väl bara på nå'n (om vi orkar).