Hej igen! Nu har vi hunnit avverka H12-banan samt en av H14-banorna. Nu är det dags för en av H16-banorna. Den är precis som H14-banan väldigt löpvänlig och dåvarande svårigheter är numera mycket lättare pga cykelspår samt förändring i vegetationen. Banan är ca 5,6 km lång och passar alla från orange och uppåt. För de lite mindre så har jag lagt en Gul-vit bana som är ca 2,7 km som man givetvis får springa med uppföljare om man vill det. Start och mål är på samma plats som övriga. Jag rekommenderar barn i GVG-gruppen att springa den här banan. **Plats:** Start --> Norra Rönnby Mål --> Rocklunda **Tidpunkt:** Lördag 1/8, start förmodligen mellan 13 och 14. Anmälan senast 23:59 fredag kväll sker här: https://eventor.orientering.se/Events/Show/31883 Max 50 deltagare så först till kvarn. Eventuellt kan vi öka på med en till startgrupp. Då det förra gången var ont om A3-plastfickor så uppmanar jag alla att ta med det igen. Den här gången kanske det behövs :wink: Mer info kommer i PM på Eventor ikväll alt. fredag kväll. Till sist; jag skulle uppskatta om någon frivillig ville hjälpa till med att sätta ut/ta in kontroller. Svara gärna här i tråden så kontaktar jag er sedan. Tanken är att sätta ut kontrollerna på lördag fm innan och sen ta in dem direkt efter. Mvh Johan