Hej! Lite sent har jag blivit ansvarig för detta arrangemang, men eftersom vi utnyttjar Ärla IF's träningspaket så skall det nog gå bra. Var: Samling vid Sågarsvedet, vid Skärsjön ca 6 km söder om Ärla. Kolla t ex hitta.se När: Start 10.00 till ca 12.00. Vi kommer vara där ca 09.45 och dela ut kartor, sen vill jag ev ha hjälp av någon som startar sent att ta med kartorna hem (eller till Ärla). Hur: 2 banor 9,3 km (blå-svart), avkortningsbar (tror det blir 1:10.000) 3,5 km (orange) (tror det blir 1:7.500) Svår och utmanande orientering i vacker skog! Om det blir många från GVG som vill åka dit, så föreslår jag att ni sätter ut lite egna snitslar. Preliminärt kommer varje karta med bana kosta 40 kr (Swish på plats blir smidigast). En blank karta borde vara lite billigare. Jag skall höra med VSOK om klubben kan sponsra lite. Anmäl er senast 18.00 fredag 22/5 här: https://uksidan.vasterassok.se/event/349 OBS! Med tanke på Corona-situationen är det bra om ni sprider ut era starttider lite. Ange gärna i anmälan ungefär när ni tänker starta, så kan jag se till att det inte blir alltför många för varje startperiod. Mvh/Johan Sundén, 070-7712906