Hej! Glädjande hela 66 anmälda till Masstart KM. Eftersom arrangemang får ha högst 50 personer behöver det delas upp i två olika tidpunkter. Dock går alla 3 banorna i nästan samma stråk de första 4 km så tävlingsledningens bedömning är att alla ska få lite masstarts känsla med följande upplägg: Samling kl 9:30 -Svart 4.7 km -De som springer 4,6 eller 7,0 men av logistikskäl vill starta 9:30. Samling 11:30 -Svart 7,0 -OrangeViolett 4,6 -De som springer 4,7 men av logistikskäl vill starta 11:30. Tider räknas ihop för resp bana oavsett starttid. Det är även helt Ok att byta bana med anledning av ovanstående om någon skulle vilja det. Anmäl då det senast kl 13:00 imorgon lördag. Samlingen är vid grusplanen bakom viltstängslet ca 4,5 km norr om avfarten till Skinnskatteberg längs Rv 66. Vänstra sidan av vägen(Svänger först höger och sedan direkt vänster över Rv66. Se upp när ni korsar Rv 66. Kontrollerna kommer att vara markerade med skärmar. Stämpling genom att valfri kroppsdel är inom 1dm från skärmen(Inga våldsamma touch stämplingar) Jag undrar om någon med få i bilen kan ge mig skjuts till kl 9:30 delen? Då kan jag ta hand om båda delarna. Annars behöver jag hjälp med 9:30 delen. /HansN