OK Tor arrangerar Eskilstunaklubbarnas Nattserie vid Årbystugan tisdagen den 29e oktober samling 18:00, lättast är att parkera vid Årby IP och sedan promenera under E20 ca 500 m. [Se Eventor](https://eventor.orientering.se/Events/Show/24796 "Se Eventor") VSOK samlas för gemensam avresa från Orientalen 17:10 Tre banor finns 2.4 vit/gul 4.3 violett/blå 7.3 violett/blå Gemensam start så det går att springa tillsammans med någon om man vill. Anmäl på plats, men anmäl er gärna här (lämna en kommentar) så vi kan förvarna arrangörerna och samordna transporten. Ingen dusch men ta med torra och varma kläder för ombyte efter målgång. OVS Tränarna genom Robert Palm
Jag och Erik 4.3 km Har bil och plats för tre till /Robert
Daniel B tänkte också springa men jag vet inte om jag ska förena nytta med nöje och passa på att hällsa på mina föräldrar efteråt. D.v.s. möjligen egen bil som inte åker hem samma dag! Lutar åt 4,3km!
Jag springer nog 7,3. Finns det möjlighet till skjuts? /Martin
Babbe hakar på 4.3. Kan också köra.
Vid närmare eftertanke så vilar jag foten och stannar hemma. Martin
Jag vill springa långa(7,3 km). Vill samåka. //Henrik H
Stefan och Sixten hänger med.
Jag kan ju iofs. vara med på samåkning till Eskilstuna och så kan jag stanna kvar hos mina föräldrar och ta tåget hem på onsdag! Kanske bättre för miljön...
Jonas J-T följer med. Kan köra om det behövs.
Roddan tänkte ta en 4,3 Åker direkt från skogen utan att passera v-ås
JOB hänger med, tar 4,3km.
Vi tänkte åka hela familjen Wiklund Elis kör 4,3 vi andra kör 2,4. Finns det någon möjlighet att låna en pinne till Linnea?
Vi tar med några pinnar från Orientalen
Jag vurpade på cykeln igår och stukade tummen. Det gör ont att använda tummen så jag törs inte råka stöta i den. Jag hoppar därför över dagens övningar. Hoppas ni får roligt. /Daniel