Har idag rekat lokalen, och "tvingat" folk till att titta på och fira Toves VM-guld. Lokalen fungerar. Bra bild, bra ljud, bra mat och dryck, och framförallt bra sport. Men följande gäller: ”Då vill vi bara informera er att game day meny som gäller tanke på att ni är så många. Bifogar dig menyn. Kolla med dem andra vad dem ska äta och återkom så snart som möjligt.” Alltså: Återkom till mig så fort som möjligt, senast fredag 11:45, sedan lägger jag beställningen (helst tidigare). Det finns även barnmeny (hör av er till mig om ni önskar den). De kan självklart hantera allergier, meddela om detta i så fall. Meny: O’Learys Buffalo Wings 10 pcs, 149:- Fish 'n Chips, 185:- BBQ Glazed Ribs, 199:- Classic Caesar Salad with Chicken, 179:- Ray’s Hot Chili Burger #77, 175:- Boston Celtic BBQ Cheeseburger, 165:- Veggie Falafel Burger, 175:- Maila (anders@sahlen.se) eller SMSa (0702566250) er beställning till mig ASAP, med eventuella tillägg, kommentarer eller allergier. Önskar ni mer kunskap om maten: https://olearys.se/vasteras-bowling/food/ Mvh /Anders