På torsdag 21/3 kör vi stafetträning på Vedbo. Stafetträningen är på violett nivå och avsedd för HD15 och äldre. **Samling:** Parkeringen norr om Wenströmska skolan, infart Vedbovägen. [Karta.](https://kartor.eniro.se/m/Fqs4T "Karta.") **Tid** Gemensam start 17:45 senast. Bra om några med bil kan skjutsa från Orientalen senast 17:30. **Upplägg** Träningen är upplagd som OL intervaller med gafflade intervaller. Man startar gemensamt och springer sedan en kort, gafflad bana till ett mål. Där återsamlas man och går till nästa startpunkt och kör ytterligare en gafflad bana till nästa mål osv. Totalt är det 5 intervaller. Kontrollerna är utmärkta med snitslar. **Utrustning** OL utrustning, även fast träningen är relativt kort kan det bli lite mörkt mot slutet så pannlampa/kartlyse är bra att ha. **Anmälan** Anmäl er genom att svara på inlägget nedan för att vi ska ha kartor till alla. Senast Onsdag 18:00. **Eftersnack och Möte** Efter träningen och dusch i Orientalen är det möte i Orientalen med lagpresentation och fika, be there! **Teori** I [detta ](https://www7edit.idrottonline.se/globalassets/vasteras-sok---orientering/dokument/stafettgafflingar.pdf "detta ")dokument finns lite tips om stafetter och lite varianter på hur gafflingar kan se ut. Studera detta!
Babbe kommer
Klara kommer
Maja, Malena och Jocke
Hanna kommer
Kristina, Anna, Pontus, David kommer
-
Klarin kommer
Sixten S och Marcus A kommer
Tamás kommer, förlåt för sen anmälan
14 anmälda hittills, har nu skrivit ut 24 kartor så 10 till kan komma. Ta chansen att träna budkavle nu!//Ulf
Lennart och Hanna vill gärna vara med om det går trots sen anmälan.
Jag vill gärna ha en karta (om det finns någon kvar...). Mvh/Johan Sundén
Ursäkta sen anmälan, Eva O och Hanna T vill vara med om det går.
Går bra, 5 kartor kvar nu...
Okej men då hoppar jag på också! /Noa
Lyckats få kvällen fri! Så om det är möjligt kommer jag också. Mvh Martin Oldaeus
3 kartor kvar...
Förlåt för sen anmälan men Amanda kommer gärna om det finns kartor kvar.
Då tar jag de 2 sista till mig och Kajsa. //Anna