På söndag är det ol-intervaller på Piltorp som gäller och det är jag Kalle som har lagt träningen, själv har jag dock körtelfeber och kan inte delta. **Samling:** Piltorpet norra Rönnby **När:** Klockan 10:00 **Banans längd:** 6 stycken intervaller i varierande längd, går att korta av. Kör du allt blir det runt 7 km. **Kontroller:** Förhoppningsvis stora skärmar. **Anmälan:** Här nedan, senast Fredag kväll. Träningen är i violett-svart svårighet men det bör passa de flesta då det ju faktiskt är hemmaskogen. Alla är välkomna! Dock så är intervallerna inte gafflade så jag föreslår att ni delar in er i grupper som springer ungefär lika fort och kör sedan i intervallstart med ca 30 sek mellan löparna, samla sedan ihop er vid målet och kör omvänd ordning på nästa intervall. Vila några minuter vid målet och jogga sedan till nästa start när ni känner er återhämtade. Försök springa i minst din tävlingsfart under intervallerna, gärna något över så du kan pressa upp farten öva dig på att läsa kartan i hög fart. Jag har försökt lägga banan i det snälla områderna så ni slipper "lista-träsken". Ta chansen att att vänja kroppen vid tävlingsfart nu när säsongen börjar! Väkommna//kalle