Veckans grupp söker nu nya medlemmar inför 2019. Är du aktiv medlem så ska du tillhöra en grupp. Är du ny i föreningen eller har missat denna information tidigare så går det bra att anmäla sig genom att besvara denna tråd med namn. Vill du inte besvara publikt här på forumet så går det bra att skicka ett mejl till gyhlin@bredband2.com också. Veckans grupps uppgift är att se till att det städas i vår klubblokal efter träningarna samt att klubbflaggan och ev. tält kommer med ut på tävlingarna. Vi har även en vakans som sammankallande i grupp 6. Det vore bra om någon i grupp 6 kan ta över den rollen. Sammankallande i grupperna kan gärna skicka ett mejl till mig om det är någon som ska tas bort från gruppen. Vid träning under vecka 52-01 så ska städning ske av de som är där, då ingen grupp är ansvarig under denna period. /Martin Juhlin & Karin Andersson Ansvariga veckans grupp
Jag är inte med i någon grupp, så ni kan lägga till mig. /Frida
@Frida och övriga. Det är bra om ni anger för- och efternamn då vi har ganska många som har samma förnamn i föreningen. Mvh. Martin Juhlin
Hej Martin, Vi är inte med i någon grupp, så du får stoppa in mig (och Erica) på lämplig plats. Tack! Mvh // Mattias Löfqvist